Masz pytanie? Skontaktuj się z nami:

tel.: 616638065 email: sklep@ritex.pl

 
Twój koszyk
 
Darmowa dostawa: Od 299.00 zł
Wartość koszyka 0,00 zł
Przejdź do kasy
Regulamin
Regulamin zakupów obowiązujący od 25.12.2014 r.

SKLEP INTERNETOWY: www.ritex.pl

"RITEX GOURMET ALFRED MOLSKI"

ul. Polanowska 14, 60-434 Poznań

Pojęcia użyte w REGULAMINIE sklepu internetowego www.ritex.pl oznaczają:

Regulamin – niniejszy REGULAMIN świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.ritex.pl;

Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem: www.ritex.pl, za pośrednictwem, którego Klient może składać Zamówienia;

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności dokładnie rodzaj i liczbę Towaru zakupionego.

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym (www.ritex.pl);

Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy firmą i właścicielem sklepu internetowego (Ritex Gourmet Alfred Molski) a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu Sklepu internetowego www.ritex.pl;

Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.);

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

Regulamin sklepu

I. Informacje ogólne

II. Składanie zamówienia i formy potwierdzenia

III. Wysyłka, płatność, warunki dostawy

IV. REKLAMACJE TOWARU W PRZYPADKU TRANSAKCJI Z KONSUMENTAMI 

V. ZWROTY TOWARU W PRZYPADKU TRANSAKCJI Z KONSUMENTAMI -PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ 

VI. Postanowienia końcowe

I. Informacje ogólne

Właścicielem sklepu internetowego www.ritex.pl jest firma"Alfred Molski" RITEX GOURMET, wpisana do Ewidencji Działalności Gospodarczej miasta Poznania pod numerem /18728, nr NIP 779-100-73-72, nr Regon 300718194, z siedzibą w Poznaniu przy ul. Polanowskiej 14.

Zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki. 

REGON: 300718194

NIP: 779-100-73-72 

2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet i mieści się pod adresem: www.ritex.pl

3. Szczegółowy spis produktów wraz z podaniem cen jednostkowych znajduje się na stronie internetowej sklepu. Podane ceny są cenami brutto i zawierają podatek od towarów i usług według stawki określonej odrębnymi przepisami.

4. Zawartość witryny internetowej sklepu Ritex Gourmet Alfred Molski stanowi ofertę handlową w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. Klient, składając zamówienie, składa ofertę kupna zamawianych przedmiotów, zgodnie z informacją na ich temat znajdującą się w momencie zamówienia na witrynie sklepu.

5. Sprzedający zastrzega, iż oferty przedstawione na stronie obowiązują do wyczerpania stanów magazynowych firmy Ritex Gourmet Alfred Molski

6. Zamówienie w sklepie internetowym może złożyć każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i jest zameldowana na pobyt stały lub tymczasowy na terytorium UE, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz każda osoba prawna posiadająca siedzibę na terytorium UE (w tym NIP UE), – zwana dalej Kupującym.

7. Dowodem zakupu w sklepie internetowym Ritex Gourmet Alfred Molski jest paragon fiskalny lub faktura VAT, która może być wystawiona na firmę lub na osobę fizyczną – w zależności od tego, jakie dane zostały wpisane przy składaniu zamówienia.

8. Biuro Obsługi Klienta czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00

9. Korzystanie ze sklepu Ritex Gourmet Alfred Molski oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

 

II. Składanie zamówienia i formy potwierdzenia

1. Zamówienia można składać w 3 formach poprzez:

· formularz zamówieniowy (koszyk) w sklepie internetowym / 7 dni w tygodniu,

· e-mailem na adres: sklep@ritex.pl / 7 dni w tygodniu,

· telefonicznie tylko w wyjątkowych przypadkach pod nr tel 61 663 80 65 (pon.- pt. od 9:00 do 18:00)

2. Do złożenia zamówienia niezbędne jest posiadanie własnego konta poczty elektronicznej oraz telefonu kontaktowego w celu potwierdzenia zamówienia.

3. Klient zainteresowany ofertą sklepu po złożeniu zamówienia otrzymuje automatyczny e-mail potwierdzający złożenia zamówienia, a następnie prosimy poczekać na potwierdzenie realizacji zamówienia, które potwierdzane jest przez pracownika pocztą elektroniczną.

4. Z chwilą potwierdzenia przez pracownika Ritex Gourmet Alfred Molski przyjęcia zamówienia do realizacji dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży towaru pomiędzy Kupującym a sklepem internetowym.

5. W przypadku braku możliwości kontaktu ze względu na błędny numer telefonu i nieprawidłowy adres e-mail zamówienie zostanie anulowane w ciągu 3 dni od daty zakupu.

6. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia Ritex Gourmet Alfred Molski zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta po złożeniu przez niego zamówienia, a przed przyjęciem jego realizacji.

8. W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, po złożeniu zamówienia, a przed jego weryfikacją i przyjęciem do realizacji Ritex Gourmet Alfred Molski niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym Klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.

9. Ceny towarów znajdujących się w sklepie www.ritex.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (brutto).

10. Ritex Gourmet Alfred Molski wystawia faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia i podać pełne dane firmy.

III. Wysyłka, płatność, warunki dostawy

1.  Dostawa realizowana za pośrednictwem :

- firmy kurierskiej DPD – czas dostawy maksymalnie do 3 dni roboczych

- firmy kurierskiej UPS – czas dostawy maksymalnie do 3 dni roboczych

- Paczkomatów InPost - – czas dostawy maksymalnie do 4 dni roboczych

2. W przypadku wyboru przez Nabywcę formy płatności przelewem przed dostawą towaru, dostawa jest realizowana (towar zostaje wysłany) po wpłynięciu środków pieniężnych na konto sklepu.

3. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD / UPS / PACZKOMATÓW INPOST na wskazany w formularzu zamówienia adres dostawy.

4. Koszt transportu towarów pokrywa Klient. Koszt ten każdorazowo ustalany jest przez pracownika Ritex Gourmet Alfred Molski i podawany w potwierdzeniu zamówienia.

5. Odbiór produktów dostarczonych przez firmę kurierską musi zostać potwierdzony przez Klienta pisemnym pokwitowaniem. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.

6. Podczas odbioru towaru Kupujący jest proszony o dokładne sprawdzenie czy opakowanie nie jest naruszone i czy jego stan nie budzi zastrzeżeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń Kupujący jest proszony, aby spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody, który będzie zawierał: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków. Wszelkie ewentualne uszkodzenia i reklamacje prosimy przesłać mailowo na adres sklep@ritex.pl.

7. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

8. Akceptowane są następujące formy płatności:

- płatność kartą kredytową / płatniczą :

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic

- przelew natychmiastowy - szybki przelew Blue Media 

* Płatności obsługiwane są przez system Blue Media S.A. wg zasad określonych przez tego operatora na stronie www.bluemedia.pl

- płatność za pobraniem

Płatność przy odbiorze zamówionego produktu następuje bezpośrednio do rąk kuriera firmy DPD lub w wybranym paczkomacie 

- przelew tradycyjny 

Wpłata na konto Firmy Ritex Gourmet Alfred Molski w formie przedpłaty (w tytule przelewu należy wskazać numer zamówienia)

Nr konta:

CITI BANK HANDLOWY W WARSZAWIE  NR.KONTA 08 1030 0019 0109 8530 0015 5276

- gotówka / karta*

*Płatność przy odbiorze w firmie  (gotówka / karta) :  Ritex Gourmet, ul.Mrzeżyńska 12, 60-446 Poznań

Możliwość odbioru zamówień internetowych - ul.Mrzeżyńska 12, 60-446 Poznań

Warunki dostawy:

Dostawa zakupów na terenie całego kraju (przesyłka kurierska DPD):

*  przy zamówieniu zakupów o wartości powyżej 299 zł dostawa GRATIS

*   przy zamówieniu zakupów o wartości od 0,00 do 298,99 zł opłata za transport :

Kurier DPD :

przedpłata na konto - 23,99 zł

przesyłka pobraniowa - 28,99 zł

PRZESYŁKA GRATIS PRZY ZAMÓWIENIACH ZA KWOTĘ MINIMUM 299 zł.

INPOST - paczkomaty

przedpłata na konto - 12,00 zł

przesyłka pobraniowa - 14,00 zł

PRZESYŁKA GRATIS PRZY ZAMÓWIENIACH ZA KWOTĘ MINIMUM 299 zł.

w przypadku braku możliwości dokonania dostawy z przyczyn leżących po stronie klienta, Sprzedawca ma prawo żądać zwrotu kosztów dowozu w zryczałtowanej wysokości 10,00 zł.

9. Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej

 

IV. REKLAMACJE TOWARU W PRZYPADKU TRANSAKCJI Z KONSUMENTAMI 

  1. Niniejszy punkt Regulaminu stosuje się wyłącznie w stosunkach z Klientami będącymi Konsumentami.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny za sprzedaż pełnowartościowego towaru bez wad.
  3. Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Celem usprawnienia procesu reklamacji, zaleca się podanie danych identyfikujących Klienta oraz nr zamówienia.
  4. Sprzedawca rozpozna reklamację niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni

V. ZWROTY TOWARU W PRZYPADKU TRANSAKCJI Z KONSUMENTAMI -PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ 

  1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni. Odstąpienie od umowy nie wymaga podawania przyczyny. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.                                                                                                                                 W przypadku zakupu wielu towarów, które są dostarczane osobno : Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.                      

    W przypadku zakupu towarów, które są dostarczane partiami lub w częściach : Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w po-siadanie ostatniej partii lub części.

    W przypadku umowy podlegającej regular- nemu dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony:Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Pań-stwo w posiadanie pierwszej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie pierwszej z rzeczy.

     
  2. Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór dostępny jest pod adresem https://ritex.pl/pl/i/Regulamin/3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

    (Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

    – Adresat : RITEX GOURMET ALFRED MOLSKI UL.POLANOWSKA 14, 60-434 POZNAN office@ritex.pl / sklep@ritex.pl tel 616638065

    – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy dzieło polega-jącej na wykonaniu na stępujących rzeczy(*)/oświadczenie następującej usługi(*)

    – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

    – Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

    – Adres konsumenta(-ów)

    – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formu-larz jest przesyłany w wersji papierowej)

    – Data
    (*) Niepotrzebne skreślić

  3. W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  4. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności,. Zwrot kosztów nie dotyczy innych kosztów aniżeli najtańsze koszty odbioru Towaru.
  5. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  8. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  9. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  10. Opisane ograniczenie nie wyłącza odpowiedzialności Sprzedawcy za jakość Towaru i nie pozbawia Klienta prawa do złożenia reklamacji
  11. Informujemy, iż Klient będący konsumentem, niezależnie od możliwości dochodzenia swych roszczeń na drodze sądowej, ma prawo skorzystania z pozasądowych metod rozwiązywania sporów z przedsiębiorcą, wśród których należy wyróżnić m.in. mediację, arbitraż oraz komisje skargowe. W szczególności, Klient ma prawo skierować wniosek do jednego spośród Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich. Wykaz właściwych jednostek jest obecnie dostępny na stronie UOKiK: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Ponadto Klient w celu ochrony swych praw, ma również prawo zwrócić się o pomoc do właściwych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów lub też do organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, w tym m.in. do:
  12. Federacji Konsumentów – adresem strony: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/63,tu-znajdziesz-pomoc.html
  13. Stowarzyszenia Konsumentów Polskich – adres strony: http://konsumenci.org/pomoc-konsumencka,znajdz-pomoc,,1.html
  14. Informacja nt. rozstrzygania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR: Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Komisja Europejska udostępnia internetowy system rozstrzygania sporów konsumenckich (ODR).

    ttp://ec.europa.eu/consumers/odr/

    Komisja Europejska udostępnia internetowy system rozstrzygania sporów konsumenckich (ODR)

  15. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (RITEX GOURMET ALFRED MOLSKI, POLANOWSKA 14, 60-434 POZNAŃ, office@ritex.pl, Telefon: 616638065) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    17. Skutki odstąpienia od umowy :

     

    Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz  niezwłocznie  na adres (RITEX GOURMET ALFRED MOLSKI, POLANOWSKA 14, 60-434 POZNAŃ, office@ritex.pl, Telefon: 616638065) , a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

    Informacja o odpowiedzialności konsument:

    Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    18. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

    - umowy, w której cena lub wynagrodzenie 

    nie zależy od wahań na rynku finansowym, 

    nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje 

    kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

    - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

    - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do 

    użycia;

    - umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opkowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

    - umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

    - umowy, w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;. 

    - umowy, w której konsument wyraźnie  żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji  Jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne 

    niż części zamienne niezbędne do wykonania  naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odnie- sieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

    - umowy, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w 

    zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

    - umowy o dostarczanie gazet, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

    - umowy zawartej na aukcji publicznej; 

     

     

    19. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

    ................................................                                                 ......................, dn. ......................

    ................................................

    ................................................

    imię, nazwisko i adres konsumenta

     

     

    ..........................................

    ..........................................

    ..........................................

    ..........................................

    nazwa i adres przedsiębiorstwa

     

    OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

     

    Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy nr ... zawartej dnia .................... dotyczącej zakupu towaru/usługi ……………………………………………

     

     

     

    ..............................

       podpis konsumenta

     

     

 

 VI. Postanowienia końcowe

Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Ritex Gourmet Alfred Molski a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Ritex Gourmet Alfred Molski a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Ritex Gourmet Alfred Molski.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium